2016 m. birželio 1 d., trečiadienis

Tarptautinė vaikų gynimo diena!


Vaikai – gražiausios pasaulio gėlės. Ir niekas taip gražiai nežydi kaip šypsena vaiko lūpose, niekas taip greit nedžiūsta kaip vaiko ašaros, niekas taip nepasotinamas kaip vaiko noras sužinoti, pažinti… (A.Baltrūnas)



...aš turiu teisę gyventi nieko nebijodamas… aš turiu teisę gyventi su savo mama ir tėveliu… kai aš sergu, man turi būti suteikta medicinos pagalba… aš turiu teisę lankyti darželį ir mokyklą… niekam nevalia manęs mušti… visi vaikai yra svarbūs… aš turiu teisę sakyti tai, ką galvoju… aš turiu teisę žaisti...




Šiandien minime Tarptautinę vaikų gynimo dieną. Tai viena gražiausių mūsų mažųjų piliečių švenčių, primenanti visuomenei apie būtinybę saugoti ir gerbti vaiko orumą, poreikius, teises. Tarptautinė vaikų gynimo diena pirmą kartą buvo paminėta 1950 metais.  Vaikai - tai džiaugsmas, rūpestis ir didelė atsakomybė. Vaikai - mūsų ateitis ir viltis. Džiaugiamės pirmaisiais vaikų žingsniais, ištartu pirmuoju žodžiu, ar išmoktu eilėraščiu... Mažo žmogaus didelės teisės, pareigos, norai... Mažo žmogaus didelis pasaulis... Vaikai turi teises, o tai reiškia, kad kiti turi jas gerbti žodžiais ir darbais. Vaikystė - nepakartojamas žmogaus gyvenimo etapas. Deja, ne visuomet vaikystė būna šviesi, kai trūksta tėvų meilės ar sveikatos... Suaugusiųjų, pareiga apsaugoti vaikystę - mažų žmogučių svajones ir norus paversti realybe! Apgaubkime vaikučius savo meile ir šiluma. Paverskime jų svajones ir norus realybe... Negailėkime gerų žodžių, tiesiog mylėkime Juos...



Visus tėvelius ir vaikučius sveikiname Tarptautinės vaikų gynimo dienos proga!
Tėveliams linkime neprarasti gebėjimo svajoti, nes jei svajonės miršta, 
gyvenimas tampa paukščiu be sparnų, kuris negali skristi. 
Vaikučiams linkime padėti tėveliams įgyvendinti svajones ir svajoti apie savo ateitį, dovanoti tėveliams džiaugsmo akimirkas ir surinkti jas į džiaugsmo akimirkų puokštę... 
SU TARPTAUTINE VAIKŲ GYNIMO DIENA!



Mūsų klubo panelės pabandė sugrįžti atgal į savo nuostabią vaikystę...
Apžiūrėkim, kaip pavyko! ;)
Tema - "Mano spalvota vaikystė"


Dominica
Wella
Vikve
Feja777
Lo ve
Sati
Smilga-zvilga
Sandrute16
Ramune2013
Pinaa
YamiShito
Huna
Gelmule
Drugelaisv
Laurinciukas




Išdykauja, žaidžia, liūdi, siaučia, nesvarstydami - kodėl ir kam. 
Jeigu šita žemė kam priklauso, tai pirmiausia, žinoma VAIKAMS.
Just. Marcinkevičius



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą